Censo de Alfistas Galaicos 2010/2011 [Gallaecum]

Foreros presentes

Estado
Cerrado para nuevas respuestas

MartaVigo

Alfista Junior

Re: Censo de Alfistas Galaicos 2010 [Gallaecum]

zumodefrutas dijo:
bueno, ai tamen tendes razon, OURENSE=NON ALFISTAS? ??? estrañame, algun ten que ever, o que pasa e que son moi vergonzosos ::) saide ourensas saide.
outra cousa, o salon do automovil en vigo pola semana non abre pola mañan(teño entendido) joder pos eu so podo ir pola mañan ata as 6 da tarde e o finde non podo, ai que joderse ainda non vou poder ir o salon este ano. :'(

Pues tienen un Giulietta!!!! :D
 

zumodefrutas

ANDA QUE VAMOS BIEN

Re: Censo de Alfistas Galaicos 2010 [Gallaecum]

xaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!! ti afonda mais na miña mala sorte joder ;)
 

Coppermine

Incluso el día más largo tiene final

Re: Censo de Alfistas Galaicos 2010 [Gallaecum]

MartaVigo dijo:
zumodefrutas dijo:
bueno, ai tamen tendes razon, OURENSE=NON ALFISTAS? ??? estrañame, algun ten que ever, o que pasa e que son moi vergonzosos ::) saide ourensas saide.
outra cousa, o salon do automovil en vigo pola semana non abre pola mañan(teño entendido) joder pos eu so podo ir pola mañan ata as 6 da tarde e o finde non podo, ai que joderse ainda non vou poder ir o salon este ano. :'(

Pues tienen un Giulietta!!!! :D

Asi que no pudisteis sacarle unas fotillos eh Martita y misivi :D :D :D :D Mañana entonces me haré yo con la exclusiva ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

¿Que tal de aparcamiento? fatal como siempre ¿no? es por no deprimirme al llegar y hacerme una idea de la pateada ya.. :-\ :-\ :-\

Un saludo
zumodefrutas dijo:
bueno, ai tamen tendes razon, OURENSE=NON ALFISTAS? ??? estrañame, algun ten que ever, o que pasa e que son moi vergonzosos ::) saide ourensas saide.
outra cousa, o salon do automovil en vigo pola semana non abre pola mañan(teño entendido) joder pos eu so podo ir pola mañan ata as 6 da tarde e o finde non podo, ai que joderse ainda non vou poder ir o salon este ano. :'(

Pareceme raro que non abra de mañán.... mañan míroche a ver como vai o conto, pero deberías poder ir home....

Tranquilo que non to perdes... ;D ;D ;D

Un saúdo
 

trichesd

Alfa GT 3.2 V6. blue metallico.
Usuario Premium

Re: Censo de Alfistas Galaicos 2010 [Gallaecum]

MartaVigo dijo:
zumodefrutas dijo:
bueno, ai tamen tendes razon, OURENSE=NON ALFISTAS? ??? estrañame, algun ten que ever, o que pasa e que son moi vergonzosos ::) saide ourensas saide.
outra cousa, o salon do automovil en vigo pola semana non abre pola mañan(teño entendido) joder pos eu so podo ir pola mañan ata as 6 da tarde e o finde non podo, ai que joderse ainda non vou poder ir o salon este ano. :'(

Pues tienen un Giulietta!!!! :D

Tengo entendido que sí!...aunque la presentación oficial no será hasta el 7 de junio!...además de otras novedades como el Mercedes SLS, Seat Ibiza ST...a ver si traen algún Ferrari 458 Italia (el California ya estuvo el año pasado).
Nosotros iremos el próximo finde!...a ver si nos encontramos algún alfista de la zona! ;D

Saludos! ;)
 

MartaVigo

Alfista Junior

Re: Censo de Alfistas Galaicos 2010 [Gallaecum]

trichesd dijo:
MartaVigo dijo:
zumodefrutas dijo:
bueno, ai tamen tendes razon, OURENSE=NON ALFISTAS? ??? estrañame, algun ten que ever, o que pasa e que son moi vergonzosos ::) saide ourensas saide.
outra cousa, o salon do automovil en vigo pola semana non abre pola mañan(teño entendido) joder pos eu so podo ir pola mañan ata as 6 da tarde e o finde non podo, ai que joderse ainda non vou poder ir o salon este ano. :'(

Pues tienen un Giulietta!!!! :D

Tengo entendido que sí!...aunque la presentación oficial no será hasta el 7 de junio!...además de otras novedades como el Mercedes SLS, Seat Ibiza ST...a ver si traen algún Ferrari 458 Italia (el California ya estuvo el año pasado).
Nosotros iremos el próximo finde!...a ver si nos encontramos algún alfista de la zona! ;D

Saludos! ;)

Hay dos ferraris y dos maseratis... no sabría decirte cuales... además, un ibiza bocanegra vendido.
 

Coppermine

Incluso el día más largo tiene final

Re: Censo de Alfistas Galaicos 2010 [Gallaecum]

Chavalotes.... fotos do Giulietta.... veño mais contento!!! ;D ;D ;D ;D ;D

http://www.alfistas.es/foro-alfistas/index.php?topic=12003.0


Un saudo
 

zumodefrutas

ANDA QUE VAMOS BIEN

Re: Censo de Alfistas Galaicos 2010 [Gallaecum]

pois eu ta decidido vou o martes pola tarde :mad: xa me escaquearei do curro como poida, cambio o turn a aluen u algo PERO O MARTES TOU EN VIGO!!!!!!! :mad: ala un saudo
 

Coppermine

Incluso el día más largo tiene final

Re: Censo de Alfistas Galaicos 2010 [Gallaecum]

zumodefrutas dijo:
pois eu ta decidido vou o martes pola tarde :mad: xa me escaquearei do curro como poida, cambio o turn a aluen u algo PERO O MARTES TOU EN VIGO!!!!!!! :mad: ala un saudo
Claro que si !! con un par !! ;D ;D ;D

Pásate por ali tío, non te arrepentirás, ademáis do giulietta tes un f599 f1, un f430, un gran turismo, varios do campeonato nacional de rally, un integrale 1, un 205, un focus WRC, un SLS,...

Por 7€ que vale a entrada, e bastante mellor que ir o cine que vale case o mesmo.. ¿non si?

Un saúdo e que o pases ben ;)

Pd: Leva a cámara, nunca están de mais outra tanda fotos ;D ;D ;D
 

alfa A+

Alfista Consagrado

Re: Censo de Alfistas Galaicos 2010 [Gallaecum]

En que zona de Vigo queda o salón do automóbil?

E que eu de Vigo coñezo ben pouco.
 

Coppermine

Incluso el día más largo tiene final

Re: Censo de Alfistas Galaicos 2010 [Gallaecum]

alfa A+ dijo:
En que zona de Vigo queda o salón do automóbil?

E que eu de Vigo coñezo ben pouco.

En Peinador/Mos

O IFEVI está xusto o lado do aeroporto de Vigo (Peinador) e dunha estación de ITV... non ten pérdida..

Creo que por aqui tes un mapa:

http://www.ifevi.com/

Un saudo ;)
 

marquinho

subindo mandan cabalos, baixando..manda carallo...

Re: Censo de Alfistas Galaicos 2010 [Gallaecum]

Por certo, os q vaiades o stand de Alfa porfa sacade fotos de todos os modelos (a poder ser do 159 sw jeje) q e o q teño eu e asi sempre podo comparar, graciñas (eu este ano non me podo pasar senon xa non o pedia)
 

147-TS-120

Alfista Veterano

Re: Censo de Alfistas Galaicos 2010 [Gallaecum]

A min queriame invitar a moza pero estiven liado co supresor do silencioso, agora síntome culpable... :'(
 

Coppermine

Incluso el día más largo tiene final

Re: Censo de Alfistas Galaicos 2010 [Gallaecum]

147-TS-120 dijo:
A min queriame invitar a moza pero estiven liado co supresor do silencioso, agora síntome culpable... :'(
Tiiiiío !!! a unha jicha nunca se le di que non ;D ;D ;D ;D

Se ainda tes a oportunidade, vai... que non te arrepentirás..

Un saúdo ;)
 

Coppermine

Incluso el día más largo tiene final

Re: Censo de Alfistas Galaicos 2010 [Gallaecum]

cesar dijo:
César (Lugo) Alfa GT 1.9 JTDm 150cv :eek:

Benvido César... estás apuntado na lista ;) ;)

Saludos
 

zumodefrutas

ANDA QUE VAMOS BIEN

Re: Censo de Alfistas Galaicos 2010 [Gallaecum]

VOUME O SALON DO AUTOMOVIL A VIGO!!!!!!! ;D ;D
e que esta noite puxenme malo e non parei de potear toda a noite, o meu xefe dixome que descansara que me debeu sentar algo mal( PERO QUE MENTIREIRO SON :'( ) todo sea por escaquearme pra ir o salon do automovil.
vou ir o inferno por mintireiro ;D
 

Coppermine

Incluso el día más largo tiene final

Re: Censo de Alfistas Galaicos 2010 [Gallaecum]

zumodefrutas dijo:
VOUME O SALON DO AUTOMOVIL A VIGO!!!!!!! ;D ;D
e que esta noite puxenme malo e non parei de potear toda a noite, o meu xefe dixome que descansara que me debeu sentar algo mal( PERO QUE MENTIREIRO SON :'( ) todo sea por escaquearme pra ir o salon do automovil.
vou ir o inferno por mintireiro ;D

jajajajaja.... que cabr*nazo !!! ¿fixeches iso en serio?

Tranquilo home que o inferno ainda non vas, que e por unha boa causa ::) jeje

Un saúdo e que o pases ben...
 

zumodefrutas

ANDA QUE VAMOS BIEN

Re: Censo de Alfistas Galaicos 2010 [Gallaecum]

si que o fixen, o que pasa e que eu xa tou "medio enfermo" dos riñons e enton o meu xefe e moi comprensivo, e sabe que de vez en cando me da algun achaque, e aproveitando a situacion............. poño a disculpa e vou a vigo ::)
 

Coppermine

Incluso el día más largo tiene final

Re: Censo de Alfistas Galaicos 2010 [Gallaecum]

zumodefrutas dijo:
si que o fixen, o que pasa e que eu xa tou "medio enfermo" dos riñons e enton o meu xefe e moi comprensivo, e sabe que de vez en cando me da algun achaque, e aproveitando a situacion............. poño a disculpa e vou a vigo ::)

A ver si o vas atopar alí mirando o giulietta... ;D ;D ;D ;D ;D
 
Estado
Cerrado para nuevas respuestas
Arriba