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Usuario eliminado 7627
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¿Se viene récord de matriculaciones en el mercado español?
Vistos los datos de alfa, no me extrañaría.
Vistos los datos de alfa, no me extrañaría.
Bussero dijo:Zhio dijo:joansavio dijo:El Jeep supera a la Giulia en 1 km/h. Así que tan mal no debe ir.
O será que la Giulia tan bien no va?
O serà que el conductor depende del día va mejor o peor?
Depende, de que depende... :
Ahí sólo se mide como está tardo el ESP. Tener buen chasis ayuda, mucho, pero sin ver la velocidad de salida dice poco
Aparte de ser unos incompetentes, el conductor es pésimo. Hay muchas pruebas donde queda claro que se puede mejorar la trazada. Por ejemplo en alguna que he visto, pasando a un metro de los conos de un lado para luego comerse los siguientes por poco, y repite la misma trazada errónea una y otra vez.
Mirad el video del QV la pasada que hace a 82km/h en modo A. La primera del video, vista desde el frente. El coche está ya recto, después de salir del segundo tramo de conos, puede torcer mucho antes de lo que lo hace y librar los conos fácil.
Luego dice que la maxima a la que pudieron pasar fue a 77km/h y a esa velocidad lo pasa sobradísimo, lo que deja claro que el coche puede mucho más.
Bussero dijo:¿Se viene récord de matriculaciones en el mercado español?
Robert dijo:El acabado del ángulo cromado al inicio de las ventanas delanteras (delante de retrovisores) es CATASTRÓFICO. ???
Nicola Romeo dijo:
Nicola Romeo dijo:
Abarth Getting The 124 Spider Ready For GT4 Competition
BY BRAD ANDERSON | AUGUST 4, 2018
In standard guise, the Abarth 124 Spider is a fun yet somewhat underpowered sports car just that little bit more desirable than the Mazda MX-5 on which it’s based. This one is a completely different animal, though.
That’s because this Abarth 124 has been overhauled to compete in GT4 racing. The prototype, dressed in camouflage, was snapped during testing at Monza and looks dramatically more performance-focused than the road going version.
For starters, the sports car’s convertible roof has been replaced by a hardtop that won’t just make the car lighter, but will also add to its rigidity. Up front, we can also see that there’s a new fascia incorporating a large grille, as well as sizeable canards and shark gills on the wheel arches.
Cast your eyes along the sides and you’ll notice extended skirts and racing wheels, while the rear sports a beefed-up bumper, a fixed rear wing and an eye-catching diffuser.
It remains to be seen what will power the Abarth 124 GT4. With that being said, reports suggest it will be the 1.75-liter turbocharged four-cylinder of the Alfa Romeo 4C, tuned all the way to 380 hp. When paired with a racing transmission, the 124 GT4 should be capable of some seriously impressive speeds.
According to reports, the racer may complete in the Italian GT Championship that will kick off in late April next year, giving Abarth plenty of time to refine the car and ensure it’s perfect before racing commences.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Gc_EiCPMJCk[/youtube]
pacman dijo:Alfa Romeo: objetivo 400.000 coches en 2022
https://amp.elmundo.es/motor/2018/08/17/5b7692d3e2704efc9e8b45a2.html