Tubulare_Zagato
Alfista Consagrado
Tubolare_Zagato dijo:Hola,
Novedades inmediatas para el MiTo:
There are changes to the engine offering, seats, dashboard, grille and specification, There will be a small price increase versus Series 1 (from £200) this is offset by an improvement in specification on all grades and improved engines. Progression model will no longer be available
EXTERIOR
2 New colours (Anthracite Grey and Magnesio Mat Grey- from Nov 13)• Deletion of Corsa Yellow, Gardenia White & Grafite Grey• Darkened headlight mask (as per QV) & dark tinted glass on all trims• New chromed front grille
INTERIOR
Revision of Distinctive, Sportiva and QV trims• 3 new Dashboards (2 with new colour gradient treatment)• 4 new Seats (fabrics and colours)
EQUIPMENT / ACCESSORIES
New infotainment systems: (+NAV = £550, NAV & DAB £750)• iPod Integration and Bluetooth Connectivity• Navigation system (only on VP2 Nav)• Audio streaming from smartphones• Aux/USB/SD Media Hub• DAB (optional @ £200)• Ecodrive Live
ENGINES
Since launch the TwinAir engine has been very well accepted in MiTo accounting for almost 25% of MiTo sales.The new 105bhp TwinAir engine adds 20bhp with a CO2 increase of just 1 g/km. The 0-62 time is reduced by 1.1 seconds and the top speed increased by 6mph.
Se dejarán de vender el 1.4 atmosférico y el 0.9 85CV al introducir el 0.9 105CV. Además, por lo menos en España, el 1.3 diésel baja a los 80CV y se introduce la edición limitada SBK, que iba a ser solo para Reino Unido. Por lo demás, dos nuevos grises para el exterior, nuevos asientos, nuevos colores para el interior, nuevos salpicaderos, revisión de los acabados Distinctive y QV, ópticas oscurecidas para toda la gama, nuevos cromados en el frontal, nuevos sistemas de información-entretenimiento, precio unos 150 € más caros...
Por ahora no se sabe más ni hay imágenes.