Censo de Alfistas Galaicos 2010/2011 [Gallaecum]

Estado
Cerrado para nuevas respuestas

marquinho

subindo mandan cabalos, baixando..manda carallo...

Re: Censo de Alfistas Galaicos 2010 [Gallaecum]

Tes o embalse da Fervenza o lado de onde se fan as actividades. Queres auga...? Vaiche sair polas orellas ajaj, saudos.
 

SPIDER-MAN

alfa spider 2.0 ts

Re: Censo de Alfistas Galaicos 2010 [Gallaecum]

Por cierto.... que llantas son esas? creo que nunca las ví montadas en un Spider...
son zender monza
 

Coppermine

Incluso el día más largo tiene final

Re: Censo de Alfistas Galaicos 2010 [Gallaecum]

SPIDER-MAN dijo:
Por cierto.... que llantas son esas? creo que nunca las ví montadas en un Spider...
son zender monza

Pues le quedan de bien eh..!! nunca las había visto... ¿llevan el relieve "zender" también ¿no?? Me encanta que hagan eso en las llantas, como en mis Toora... ;D ;D ;D ;D

Enhorabuena, está muy bonito...


PD: Si quieres insertar una cita
Esto es una cita
Pulsas sobre "citar", al lado superior derecho del comentario que quieras citar...
Ejemplo, si me quisieras citar a mi ahora, miras al lado derecho de este escrito, arriba... ¿lo ves? ;D ;D ;D

Un saludo
 

Camus

Alfista Junior

Re: Censo de Alfistas Galaicos 2010 [Gallaecum]

buenas

a ver, son de vilalba pero vivo en coruña agora mesmo,asique podesem poñer en lugo ou en coruña

Alfa 156 2.0 JTS
 

Coppermine

Incluso el día más largo tiene final

Re: Censo de Alfistas Galaicos 2010 [Gallaecum]

Camus dijo:
buenas

a ver, son de vilalba pero vivo en coruña agora mesmo,asique podesem poñer en lugo ou en coruña

Alfa 156 2.0 JTS

OK Camus....!!! engadinte en Lugo, e puxente residente en A Coruña... Se o prefires de outra maneira avísame e cámbiote nun plis....

Benvido ti e o teu JTS!!!

Temos un triplete A Coruña / Lugo / Pontevedra.... Que pasa cos Alfistas Compostelanos?....

Saudos
 

zumodefrutas

ANDA QUE VAMOS BIEN

Re: Censo de Alfistas Galaicos 2010 [Gallaecum]

en compostela teño visto bastantes alfas, algun mais ten que haber, porque... AVERLOS AILOS jajaja ;D
 

ar_156

Las cosas cuando funcinan no se tocan!!

Re: Censo de Alfistas Galaicos 2010 [Gallaecum]

en ourense non hai alfas? ni alfistas?
 

Coppermine

Incluso el día más largo tiene final

Re: Censo de Alfistas Galaicos 2010 [Gallaecum]

Hey chavales.... ¿que vos parece?

Creo que está en Lugo.... :p :p :p :p :p

http://www.bmwfaq.com/f18/alfa-romeo-75-2-0-t-s-150-cv-512879/
 

trichesd

Alfa GT 3.2 V6. blue metallico.
Usuario Premium

Re: Censo de Alfistas Galaicos 2010 [Gallaecum]

Tiene buena pinta!...y está "enterito"!...con más de 20 años,se ve que llevó un buen trato!No creo que pidan mucho y ahora es el momento,ya que en un par de añitos su cotización seguro que sube!...150cv,sonido bonito,tracción trasera,comportamiento divertido, estampa típica de los 80...;)
 

zumodefrutas

ANDA QUE VAMOS BIEN

Re: Censo de Alfistas Galaicos 2010 [Gallaecum]

HEY COMPIS TENGO UNA NOTICIA ;D ;D
que vos pareceria facer un salto en paracaidas??? teño un colega que organiza rafting, painbaal,etc...
OS DATOS:
salto en paracaidas desde 5000m de altura.Fariase en portugal.
os prezos(SON ORIENTATIVOS) dependendo da xente serian:sobre 190e o salto.sobre250e o salto con fotos e video(para ver a cariña que se vos pon ;D ;D )
a ver se nos xuntamos uns poucos alfistas galegos e pasamos medo todos xuntos :eek:
CANTOS SE APUNTARIAN PARA FIJAR UNHA FECHA E O PREZO.
animadevos que esto unha vez na vidaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!! ;)
 

Coppermine

Incluso el día más largo tiene final

Re: Censo de Alfistas Galaicos 2010 [Gallaecum]

zumodefrutas dijo:
HEY COMPIS TENGO UNA NOTICIA ;D ;D
que vos pareceria facer un salto en paracaidas??? teño un colega que organiza rafting, painbaal,etc...
OS DATOS:
salto en paracaidas desde 5000m de altura.Fariase en portugal.
os prezos(SON ORIENTATIVOS) dependendo da xente serian:sobre 190e o salto.sobre250e o salto con fotos e video(para ver a cariña que se vos pon ;D ;D )
a ver se nos xuntamos uns poucos alfistas galegos e pasamos medo todos xuntos :eek:
CANTOS SE APUNTARIAN PARA FIJAR UNHA FECHA E O PREZO.
animadevos que esto unha vez na vidaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!! ;)

Ti quéresnos matar a todos ??? !!!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

A min xa se me puxeron de corbata solo con oirte propoñelo..... ;D

Como queirades vos
 

zumodefrutas

ANDA QUE VAMOS BIEN

Re: Censo de Alfistas Galaicos 2010 [Gallaecum]

home o meu colega fixo e di que o primeiro(xusto antes de saltar) que se che apreta o cu :D :D
e xusto despois de saltar(no aire) :-Xque enpezas a disfrutar e cando chegas o chan queres volver a repetilo :).
por certo no salto vas cun monitor "agarrao" detras de ti,non saltas so, simplemente tes que poñer en practica o que che dixeron na clase(danche unha pequena clase antes do salto)
eu creo que pa quen lle gusten as emocions fortes non hai nada mellor, eu deciao por facer algo distinto ;).un saudo
 

mikijtd

Alfista Junior

Re: Censo de Alfistas Galaicos 2010 [Gallaecum]

Otro de Lugo pero residente en Jerez, 147 JTDm Sport 5p Rosso Rossiismo, alias "Fast Tomato"
 

Coppermine

Incluso el día más largo tiene final

Re: Censo de Alfistas Galaicos 2010 [Gallaecum]

mikijtd dijo:
Otro de Lugo pero residente en Jerez, 147 JTDm Sport 5p Rosso Rossiismo, alias "Fast Tomato"

Lugo en cabeza... xa somos 19 ;D ;D ;D ;D e ainda faltan....

Bienvenido compañero, quedas anotated in the list...

Saludos
 

Coppermine

Incluso el día más largo tiene final

Re: Censo de Alfistas Galaicos 2010 [Gallaecum]

zumodefrutas dijo:
home o meu colega fixo e di que o primeiro(xusto antes de saltar) que se che apreta o cu :D :D
e xusto despois de saltar(no aire) :-Xque enpezas a disfrutar e cando chegas o chan queres volver a repetilo :).
por certo no salto vas cun monitor "agarrao" detras de ti,non saltas so, simplemente tes que poñer en practica o que che dixeron na clase(danche unha pequena clase antes do salto)
eu creo que pa quen lle gusten as emocions fortes non hai nada mellor, eu deciao por facer algo distinto ;).un saudo

Solo jodería que che deixasen saltar solo...!!! ;D ;D ;D

Eu se queredes facelo.. adiante.., pero eu voume cagar polas calicatas... xa me da medo so pensalo... ufff !! :'( :'( :'(

saludos
 

zumodefrutas

ANDA QUE VAMOS BIEN

Re: Censo de Alfistas Galaicos 2010 [Gallaecum]

e unha boa histori pa contarlle os fillos e netos ;D ;D mira que tamen che gravan en video e sacanche fotos no aire,eso ten que ser a hostia ;D ;D e despois poder fardar cos amigos.
ANIMATE COPPERMINE E VAMOS NOS ;D ;D
 

Coppermine

Incluso el día más largo tiene final

Re: Censo de Alfistas Galaicos 2010 [Gallaecum]

Chavales.... do día 1 a día 9 de mayo salón do automovil en Vigo (IFEVI)

http://www.eventosmotor.com/2010/salon-del-automovil-de-vigo.html

Alfa Giulietta en primicia... ¿que dicides? ¿xuntámonos un día?

PD: Eu vou ir con meu irmán, se queredes vémonos alí...

Saúdos
 
Re: Censo de Alfistas Galaicos 2010 [Gallaecum]

Menos mal, aqui estoy buff al final tuve que poner M_Pereiro como nick. Un saludo ;) :)
 

zumodefrutas

ANDA QUE VAMOS BIEN

Re: Censo de Alfistas Galaicos 2010 [Gallaecum]

eu teño pensado ir ca parienta ;D ;D pero por traballo irei un dia de semana,COPPERMINE se queres vemonos e asi conocemonos en persoa(esto e tan impersoal ;D ;D ) PERO MARICONADAS AS XUSTAS ;) enga un saudo
 

Coppermine

Incluso el día más largo tiene final

Re: Censo de Alfistas Galaicos 2010 [Gallaecum]

M_Pereiro dijo:
Menos mal, aqui estoy buff al final tuve que poner M_Pereiro como nick. Un saludo ;) :)
Estás modificado en la lista.... bienvenido tío ;) ;)
 
Estado
Cerrado para nuevas respuestas
Arriba